Merhabalar hanimlar ,26 haftalik gebeyim Dr.Hümeyra hanima gidiyorum,kaç arkadaşımı yonlendirdiysem herkes memnun 7/24 ulaşabiliyorsunuz ve çok açıklayıcı, güven verici,1500 muayene ücreti ama hizmetin kalitesi çok başka ( ilgili,sıcak,bilgili ) bir hekim arayan herkese tavsiyemdir.