candaymom 17+5 olduk 12. Haftadan sonra gecti gibi oldu fakat öğürme kusacakmis gibi olma istahsizlik hala devam ediyor, yani açım yemek istiyorum fakat yedikten sonra migdem alt ust kahvalti yaptm saat 10 da donuyo artik migdem ne yedim sanki bir dilim kizarmis ekmek kasar peyniri bir haslama yumrta zeytin bu yani sisti karnim allahtan bebegimin olcumleri iyi diyor doktor kendimde 2 bucuk kilo aldim aslinda bi yandan iyi ama bisey yiyememekte kotu hersey kokuyor tahmini ne zaman gecer blmiyorum 😥