RecepAynur 16+5 haftalık hamileyim nabzim 157 çıktı 2gun hastanede yattım 110 düştü ne yapabilirim çabuk yoruluyorum bebeğe zararı olur mu kalbim ağrıyor sanki doğumu etkiler mi