Kızlar şu an 30+2 deyim , doktorum şu an için bebegimin doğum pozisyonunda olduğunu bu şekilde ilerlerse normal doğum yapabileceğimi söyledi , ben başından beri hep normal doğum istedim hala da öyle istiyorum , tek korkum durup durup son anda bebeğimin ters dönmesi , böyle bisey yaşayan var mı aranızda yada konu ile ilgili bilgi sahibi olan ? 🫠