batusveannesi Hayırlı akşamlar herkese kızlar ben sezeryan doğum yapali 2 gün oldu ama sürekli balgam çıkarmaya çalışıyorum ameliyatli olduğum için oksuremiyorum mahvoldum resmen başınıza gelen varsa önerilere açığım.
piremses34 batusveannesi baş ağrısı için saade Türk kahvesi iyi gelmişti ama öksürük için bilemedim bal zencefil olur mu acaba bebeğe zararı var mıdır bilmiyorum ama o keser yada tereyağı veya margarini eritin içine pekmez koyup için mesela bir yemek kaşığı yağa yarım tatlı kaşığı pekmez gibi
piremses34 batusveannesi bal limon ve ılık su da diyo yapay zeka bence bi ona da sorun çok geçmiş olsun