Malesef bahsettiğiniz ağrı ve uyuşmayı bende yaşıyorum, sabahları iki elimide kullanamıyorum biraz açılması ve rahatlamasını beklıyorum
Sırf bu yüzden doğum iznine erken ayrılmak zorunda kaldım günlük hayatımı cok etkiliyor geceleri bazen atel takıyorum ama yinede pek bir fayda görmedim 35+2 deyim neredeyse 28-29.haftadan beri devam ediyor . Karpel Tunel sendromu malesef umarım doğumdan sonra uzun sürmez 🙏🏻