zeynep2136 Kızlar mide yanmaları başladı siz ne yapıyordunuz nasıl geçiyordu ya ben süt içiyorum ama sütle artık kar etmiyor yani ne yapacağım bilmiyorum sürekli bir geyirme var
Busranur_mnts zeynep2136 Tahin iç sütten daha iyi bi yudum al hemen geçiyor o da fayda etmezse mecbur ilaç al mide yanması çok kötü gaviskon yazıyorlar galşba
cyj zeynep2136 doktorum bana kutu kutu gaviscon yazdı. Hamilelikte hiçbir zararı olmadan kullanılabiliyor. Kesinlikle öneriyorum. Günde 6-7 defa yandıkça içebilirsin demişti. Öyle atlatıyorum süreci
bsrelif Gokturkmom_ ben akşamları çok kötü olmaya başladım. Gaviscon işe yarıyor mu nasıl kullanılıyor
cyj bsrelif gün içerisinde yanmanız oldukça içebilirsiniz. Şurup şeklinde. Ben 2 yemek kaşığı içiyorum yanma başlar başlamaz. Anında hafifletiyor
Kubra12355 zeynep2136 tahin öneriyorlar ben 33. Haftamdan beri yaşıyorum 37+4um gaviscon yazdı doktor çok zorda kalır uykuya filan dalamazsam günde bir doz kullanıyorum valla bazen dayanamiyorum
deryadeniz3 32.haftayı bitirdik. Önceleri süt içerdim geçerdi ama son 2 3 haftadır hiç geçmiyor midemin yanmasına uyanıyorum resmen. Gece yatmadan bi kaşık gaviscon içiyorum anca o rahatlatıyor midemi
Zeyno321 zeynep2136 1 kaşık tahini biraz sütle açıp içiyorum anında etki ediyor onun dışında günde 4ü aşmicak sekilde renni kullanıyorum
btl194 zeynep2136 hiç bir şey etki etmiyor artık mide yanmasından bişey yiyemez oldum su bile içemiyordum doktorumla görüştüm bana lansor 15 mg yazdı aç karna alıyorum hiç bir sorun kalmadı şükür