keleebeeekkk Bende 10 Aralık’ta düşük yaptım yılbaşı günü de yumurtlama oldu diye tahmin ediyorum bugün de pembemsi kahverengi bi lekelenmem oldu göğüs ucum kaşınıyor birde sizce tutmuş mudur? Bi yandan gebe kalmaya korkuyorum tekrar yaşarım o kötü günleri diye bi yandan da çok istiyorum psikolojim darmadağın.