tugbaustuntas seminur sarı renkliydi ilk defa gördüm böyle bişey ama tekrar etmedi kanama olmadı streslendim biraz
seminur tugbaustuntas canım sonuçta ilk gebelik istersen git ve görün ve olan şeyi anlat çünkü daha doğuma var
seminur tugbaustuntas Bir de nişanın gelmesi doğumun yaklaştığını gösteriyor hemen doğum olacak diye bir şey yok stres yapma
dandinidastana tugbaustuntas bende de sabatan beri sancı vardı aksama kadar geçmeyince gittik nstde duzensiz sancı cıktı serum ve ciğer geliştirici yaptılar bana da yarın tekrar nstye çağırdılar yatıs verebilirlermis sizin sancılarınız ne durumda 🥲
tugbaustuntas dandinidastana benimde ara ara giriyor hala hareketleri iyi diye düzensiz diye önemsemiyorum çok ağrılı değil sancılarım bilemedim ne yapsam🥹
borulcem seminur hala sorun yok bakalım çarşamba 37 olucaz zaten o zamana kadar da olmazsa sorun olmaz diye düşünüyorum