Kızlar bu benim üçüncü gebeliğim 2 normal doğumum var, dün geceden beri düzensiz sancılarım var Ağrı gibi sancı gibi çok ayırt edemiyorum, bebiş sürekli böyle toplanıp kendine bırakıyor ara ara hareket de ediyor ama genel olarak ağrılı hareket ediyor başına gelen var mı yalancı sancıdır diye Doktora gitmedim