Elisa0110 kızıma molfix kullanmıştım bu bebeğime de kuşkusuz molfixle devam edeceğim. İlk prima premium care almıştık hem çok pahalıydı hemde e bebek çalışanı bu bezle başlarsanız başka hiç bir bezi beğenmezsiniz demişti, gerçekten de güzel bi bezdi ama şuan fiyatı ne kadar bilgim yok bizim 4 sene önce bütçeyi aştığı için bırakmıştık. Maddi yönden iyiyseniz onu da öneririm. Yenidoğan numarasını alırsınız o bile büyük geliyo zaten