Kızlar çok araftayım. Daha önce yaşamadığım belirtileri yaşıyorum; baş dönmesi, yumurtalıklarda ara ara sızı rahımde ara ara sızı gibi. İki gün önce akşam çok hafif pembe leke geldi ertesi gün yani dün pembe leke avuç ayası kadar yani bozuk para kadar geldi peçeteye devamı gelmedi. Adet geliyor sanmıştım onu görünce ama hala daha gelmedi. Bej renk uzayan akıntı geliyor Yerleşme olabilir mi bugün adet tarihim normalde yoksa adet midir ki ☹️ yerleşme lekesi yaşayıp da böyle olan var mı?