Kızlar son adet tarihim 10 aralık. Reglim 2 gün gecikti. Göğüs hassasiyetim var, kasık ağrım oldu ara ara. İki üç kere mide bulantısı bi tanesi kusma. Bebek istiyoruz eşimle ama her ay umutlanıp üzülüyoruz. Bunlar gebelik belirtisi mi acaba? Regl olmazsam yarın kan vermeye gideceğim.
3 tane erken gebelik 1 tane kaset test yaptım çizgi gözüyor bakar mısınız

