Bugün 10+3 haftalık sata göre. En son 6 haftalıkken gitmiştik doktor bir sorun olmadığı sürece 1 ay sonra gel demişti. Çarşmba günü randevum var. Ama bu süreçte ben hiç kendimi hamile gibi hissetmiyorum. Ne kasık ağrısı ne batma gerilme mide bulantısı hiçbir şey yok bende. Çok nadir sabah aç karnıma bi öğürme hissi oluyor ama anlık geçiyor hiç istifra etmedim iştahım açık. Arada bir gelip giden göğüs hassasiyetim dışında hamile olduğumu unutuyorum bile. Bu normal mi ya ? Doktora gittiğimde ters bir durum olmasından korkuyorum