Arkadaşlar ben yarım rahîmliyim sol tüpten geçiş var sağ tarafta geçiş Yok laparoskopi ameliyati oldum o şekilde öğrendim buna rağmen rabbim iki defa hamilelik nasip etti ama birisi boş gebelik oldu birisi yolk saç görüldü bebek tam oluşmamış denildi maalesef kürtaj oldum ilk gebelik sonrası genetik test pıhtılaşma yapıldı hiçbir şey yok denildi ben yarım rahîmli olduğum için peritonoloji bölümü gönderim istedim bebek görülmeden kalp atışını duyulmadan sağlıklı gebelik diyemeyiz o yüzden olmaz denildi hani pıhtılaşma için de hiçbir şey yok denildi Aspirin kullanımı olsaydı belki de farklı olurdu yada sadece hamilelikte çıkan pıhtılaşma oluyor Muş onun için hemotalojiye yönlendirme yapılsaydı Tabi ki herşey nasip kısmet ama hanı Bazen de doktorlar önemsiz mi davranıliyor ben tekrar hamilelik olursa aynı şeyleri yaşamaktan korkutuyorum sizlerde durum nasıl kürtaj olup sonrası için