Herseydenbiktim Ayy 10.000 yorum oldu. Nasıl oluyordu, kime diyorduk yada mail mi atıyorduk karistirdim ben 😂
Herseydenbiktim kurkmantosuzmadonna Ay Naime Hanıma yaziyorduk bende mail atıyoruz sandım bi an teşekkür ederim hayatımmm💖
Herseydenbiktim ikiprensesannesi___ Yiiaiaiaiaiaia, ellerimi çenemin altına koydum zıplıyorum hayal ettt 🥹💖🥹💖💖🥹😂😂