Ftmaaaaaaa kolay değil içimizde kocaman bebek var ben de 36. Haftadayım ağrılar normal yalancı sancılar geliyor sürekli hiç halim yok mesela ilkinde sizin gibi endişeliydim ama bu 2. Gebeliğim daha rahatım ağrıların olması çok normal bunu kabullendim
Hastanede önemli birşey olsaydı size bilgi verirlerdi sancı çıkıyor genelde ama sancı belli aralıklarla düzenli gelmeye başlarda doğum başlıyor mesela 10 dk aralıklarla gelen düzenli ağrıda tekrar gitmelisiniz
Yalancı sancılar olduğu için endişelenmeyin 🌸