Merhaba ben ıkıncı doğumumu orda yaptım sondayı belden uyusturuldukran sonra amelıyat masasında takıyorlar hıc bırsey hıssetmıyorsun acıl bır durum olmazsa ıkıncı sezeryanı 39+0 olduğu gün alıyorlar ben memnun kaldım amelıyata gırene kadar Bıraz bekletıldım özel hastane gıbı degıl saatınde degıl seninle gelen daha rısklıyse önce onu alıyorlar sen bekleyeceksın dedıler bana sabah 8.30 da yarışım yapıldı 15 de ameliyat olabıldım tek sorunum buydu onun dışında tek kaldım refakatcımle beraber bebekle çok güzel ılgılenıyorlar günlük temızlık yapılıyordu yemekler de devlet hastanesı yemekleri çok bırsey beklememek gerek durum bu