Merhaba,
28+2 hamileyim. 2 gündür su gelmesi sebebiyle hastanede yatıyorum. Suyum üst sınıra yakın. Bugün sızıntı kesilmiş dediler fakat vajinal muayenede o plastik şeye biraz kan geldi. Akşama doğru da ciğer gelişim iğnesi yaptılar. Bu iğne doğum hazırlığı mı yoksa nolur nolmaz için mi