Kızlar 35+1 haftadayız bugün sezeryan için tahlillere başlayalım dedi doktorum ultrasonda herşey yolunda dedi baş aşağı geliş bebekte. Nts’yede bağlandım ama ordaki kız sancın var hissediyormusun dedi 2 doğum yaptım sezeryan onlarda hiç ağrı sızı hissetmedim ama bunda kasılmam var ve belim çok ağrıyor kopucak gibi dedim sancımı çıktı dedim evet ama doktorunun yanına gidip göster o daha net bilgi verir dedi, doktorun odasına gittiğimde kendi yoktu saati dolup gitmiş stajyer vardı doktora attı nts kâğıdını salı günü doktor hanım kontrole çağırıyor gelin dedi şimdi merak ettiğim sadece bel ağrısıyla doğum felan başlarmı heran?