Hanim123 babylove14 Siz Mantıklı Yaklaşmışsınız Ben Daha Çok Korkuyla Yaklaştım.Doğumdan Sonra Da Böyle Kalır Mıyım Diye Düşündüm.Sürekli Elimde Peçeteyle Geziyorum.