eladefne İyi akşamlar arkadaşlar konyada selçuklu tıp hastanesinde doğum yapan var mı nasıl ilerliyor doğum yapıp odaya mı geçiyorsun yoksa travayda falan mı kalınıyor
rmysbbr Ben meram tıpta yaptım ama duyduğum kadarıyla sistem aynı. Triajda bekliyorsunuz sancınızı orada çekiyorsunuz. Doğumdan sonra tekrar 2 saat Triajda bekliyorsunuz sonra odaya alınıyorsunuz