Asyarslan60 Arkadaşlar çok güzel bi hamilelik geçirdim çok şükür şuan tam 36+1 haftalığım erkek bebek En son 34+2 de gitmiştim 2560 gramdı 1 hafta önden gidiyordu kilo olarak yani normaldi Bugün gittiğimde 2700 küsür olmuş bana kilo alımı çok az geldi neyse fl kısalığı vardı yani 1 hafta 8-9 gün geriden geliyordu doktor hiç söylememişti ama ben farkediyordum normal gelmişti 2 haftayı geçmediği sürece araştırdığıma göre Bugün gittik ki 3 hafta gerilik var doktor kısa bi bebek olur dedi şuan 46 cm eşim de 1.84 bende 1.64 falanım babası gibi uzun ollmaz yani dedi Çok canım sıkıldı 2-3-4 lü detaylı ultrason suyu doppler hepsi normal Yani doktor endişe etme dedi ama içim el vermiyor nedense canım sıkıldı gerilim geriliği mi var diye kilo alımı neden yavaşladı normalde haftada 200 gram alan bebek 2 haftada bunu almış yanlış ölçüm olabilir mi başına gelenler dertleşelim 🥹
borulcem Asyarslan60 doktor yanlış ölçmüş olabilir 2 hafta önce benim kızıma da kısa denildi bugün bakan doktor boyu gayet iyi dedi ama net bişi söylemedi kilosu bizimde az ilerliyor 2650 olmuş 36+2 yiz benim doğurma gibi bir durumumda var korkuyorum açıkcası düzenli sancılarım ve 2cm açıklığım olduğunu öğrendim bugün
Seyma190623 Asyarslan60 benimde 35ten 36. Hafta arası (10 gün geçmişti) 155 gram almıştı bebeğim çok az gelmişti normalde haftada 250 gram falan alıyolar diyolardı üzülmüstüm ama 37. Haftamda 220 gram almıştı 1 haftada yani bir hafta bir haftayı tutmuyo. Ama fl için bir sey diyemem boy genelde 1cm falan farkeder doğum boyuyla. Belki minyon olucaktır bebeğiniz aile büyüklrinden dayı amca vs birine çekmiş olabilir üzülmeyin doktor sorun yok dediyse bir sey olmaz insallah
Asyarslan60 borulcem aslında internette yazanlara göre normal kilo doktorum herkes 4 kilo doğuracak diye bi şey yok dedi allahım hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kilo yapacak şeyler yemek lazım hol bol
Asyarslan60 Seyma190623 ay evet normalde biizmdr hafta 250 gram alıyordu bu hafta böyle oldu nedense anlayamadım Doktorum minyon oldu diye hayatı boyunca kısa olacak değil dedi bilmiyorum kafam çorba gibi oldu
borulcem Asyarslan60 ikinci bebiş olunca çok ilgilenemedim sanırım vicdan yaptım şuan aşırı belkide genetik bilmiyorum ilki eşime buda bana benziyor dur belki
Seyma190623 Asyarslan60 inanmayın 49 cm 2870 gram çocuğuma doktor minyon dedi 36+1 de 😄 kafalarına göre konusuyolar baba anne uzun illa uzar bebeğiniz kız mı bu arada belkide ondandır kibar bi yapısı vardır
Asyarslan60 Seyma190623 babası da uzun aksine önemli olan sağlıklı olsun tabiki ama 3 hafta geride denilince canım sıkıldı 36 hafta ama 33 hafta ile uyumlu
deryakurtulus Seyma190623 Minyon mu? Daha ne olsun baya doğsa bile ideal olacak bir bebek şu an maşallah. 😀 Ben tam vaktinde doğmama rağmen sizin bebeğinizde aynı ölçülerde hatta biraz daha minik doğmuşum gayet de sağlıklı şekilde.
Seyma190623 Asyarslan60 valla canım dediğim gibi sağlık açısından bir sey demediyse sıkma canını belkide uzun doğar
Yaldiz Asyarslan60 merhaba bebeğinizin 3 hafta Fl botu kısaydı doğumda nasıl sonuçlandı herşey yolundadır umarım 🙏 aynı durumdayım
ayse2121_ Asyarslan60 Asyarslan60 benim eşimde uzun bnde orta boyluyum 51 olcduğü bebeğim 54 boyla doğdu böyle şeylere takılma
nur_say Asyarslan60 gerçekten bazen düşünüyorum eskiden annelerimiz doktor yüzü görmez cinsiyetin ne olduğunu bilmeden bizi doğurmuşlar. Şimdi gidiyorsun doktora binbir türlü şeyler söyleyip insanın hem moralini bozuyorlar hemde hamilelik sürecini zehir ediyorlar. Yengeme de öyle demişlerdi. Kadının hamileliği zehir olmuştu ama çocuk doğdu gayet sağlıklıydı. Kalbinizi ferah tutun. Allah’ın izniyle hiç bi şeyi yoktur
Asyarslan60 nur_say ay allahım gerçekten öyle gönülden katılıyorum dua etmek ve beklemekten başka çaremiz yok
deryakurtulus Asyarslan60 Hiç belli olmaz bebeğin boyu sonradan uzayabilir. Erkek kardeşim ve ben 48 cm doğduk, ben 171 cm kardeşim 183 cm boyunda. 👌 Şu an benim bebeğim de biraz kısa gidiyor ama sonrasında uzayacağını düşünüyorum.
Asyarslan60 deryakurtulus evet tabi ki büyüme eğrisi sonradan oluşuyor bencede,son haftalarda böyle bi şey yaşamak çok sıkıntılı ya
Seyma190623 deryakurtulus diyorum ya doktorlar bazen kendi kafalarına göre konuşuyor Allah’a şükür sağlıklı ve gayet ideal bi kilosu var