Meral_63 Kızlar iş için başvuru yaptık eşime bugün aradılar şehir hastanesi için personel ama 12 ocakta size tekrar donecez dediler acaba güvenilir mi bilmiyorum böyle şeyler yaşayan varmi yani insan korkuyur dolanırci olur diye