beriii47_ 445544 geçmiş olsun bacım inşallah 5 ay sonra bugünleri anlatcaz geldi geçti diye sağlıkla kucağımızda olcak
havvaclkh 445544 benimde detaylida plesentam önde çikti ama sorun oldugundsn bahsrtmedi rsporda okumuştum ben
twobabymomm 445544 dediğim gibi canım ben şehir hastanesine gidiyordum ne detaylida bir sıkıntı olur dendi ne de normal doktor kontrolünde kendi kendime öğrenmiştim . Sizde de inşallah sıkıntı olmaz 🫶