Herkese merhaba. Son kontrolümde ultrasonda kanama alanları görüldü. Doktorum o yüzden ecopirini kesti iğneyle devam ediyorum sadece. Biraz önce rastgele denk geldi sadece iğne kullanıp kalbi duranlar olmuş iğne + hapla sağlıklı doğum olmuş. Çok endişelendim şimdi benim gibi hapı bırakmak zorunda kalanlar oldu mu ?