Kızlar testlerde tam pik göremedim geçen ay doğum kontrolü bırakmıştım doktorum 1-3 ay hormonlar anca toparlanır demişti. Pcosumda var. Bu yüzden normal mi sizce doğum kontrolü bırakıp pik konusunda veya gebelik konusunda tecrübeleri paylaşır mısınız ? Hemen gebe kaldınız mı?