Bugün günler sonra ilk kez dışarı çıktım kızım 2.5 aylık . cilt bakımına gittim oradan da meydanda yürüyordum birden nasıl oldu bilmiyorum bebek arabası ters üstü düştü önü taşa mı takıldı yerler ıslaktı takılıp kayıp mı düştü anlamadım hiç bişe panik atak oldum sağolsun insanlar toplandılar hemen benimle birlikte bi kadın en yakım hastaneye geldi röntgen çekildi bişeyi yok dedi doktor zaten bebek arabasından çıkmadı kafası yere değmedi ama ben Anne olarak çok korktum özel hastaneye de sinir oldum biz panik halde acile giriş yaptık kadına diyorum bebeğim düştü diyo bana ki 2 bün tl ödemesi var ek tahlil bişe yapılırsa omlarında ödemesi var yahu parayı görüyormu acaba benim gözüm ben panik haldeyim bi al muayene et bişe de sonra bana para de yani