flover0 Bu haftalarda cinsiyet tahmini belli olduktan sonra sonraki haftalar değişen oldu mu? Fikirlerinizi bekliyorum 🌸
kaptan03 flover0 ilk oğlumu 11 haftada gördü erkek dedi ve öyle kaldı 🙂şimdi 19 haftalığım 16 haftada göstermedi.kendini bebiş yüz üstü yattığı için keyfinde yerindeydi hareket etmedi.. kız dedi ama bakalım diğer kontrolde belli olur genelde doktor net görüyroda değişmiyor canım
honeyandsun 12+2 de kız dedi doktorum ve 15.hafta sonunda hala kız olarak ilerliyoruz kesin olduğunu söyledi 🫠
annekiz6141 flover0 evet ızmıttekı doktorum ilk kızım da 16 haftalıkken soyledı İstanbul’daki doktorum erken söylüyor 🥰
senaryo Bende 12+5im doktor 1 hafta önce tahminen kız dedi başka bi doktora gittim tarama testi için o da Salı günü söyleyecek net bi cinsiyet bakalım ben erkek hissediyorum sonuç ne olacak merak ediyorum bu Salı iki doktora da sonuç için gidicem bakalım 🤭