serenss Kızlar yeni hamile olduğumu öğrendim. Ara tatilde ailemi görmeye gidecektim. Yaklaşık 6 haftalık hamile olacağım o zamanda. 1 buçuk saat sürüyor sizce riskli mi ???
2bebisannesyim serenss doktoruna danış daha mantıklı olur her gebelik aynı olmuyor ben oğluma gebe iken 8 haftada binmistim bi skinti yaşamadım şükür
Deletedmom_8793 serenss doktora danışmanız daha sağlıklı olur tabi ama ben sıkıntı yaşamadım 9 haftalık bindim şimdi de 26 haftalık bindim haftaya 28 haftalık bineceğim sonra 32 haftalık inşallah
MerveLeo serenss ben 3 saat uçtum 5 haftalık hamileyken. 14 haftalıkta da 3 saat dönüş yaptım 2,5 yaşında oğlumla. Sıkıntı olacağını sanmıyorum riskli değilse
mucizemizibekliyoruzz serenss riskiniz yoksa bişey olmaz uçabilirsiniz. Riskiniz var mı onu da doktorunuz bilir.
serenss 2bebisannesyim Deletedmom_8793 MerveLeo mucizemizibekliyoruzz deletedmom43191 honeyandsun Evet doktoruma danışacağım tabiki ama dedim hani sizin doktorlar kesin yasak dedi mi diye. Belki ilk 3 ay herkese yasak diyorlar mı diye merak ettim. Sağolun kızlar aranızda seyahat edenler varmış
honeyandsun Doktorunuza sormanız en mantıklısı. 6.haftamdayken doktorum bebişe ve bana bakarak 3 saatlik araba yolcuğuna izin vermişti mesela genelde ilk 3 ay seyahat önermiyorlar o yüzden en iyi bilgiyi doktorunuz verir
deletedmom43191 serenss bende hamileligimi bilmeden 4 haftalık falan bindim ama haberim asla yoktu ihtimal bile vermiyodym suan bebegim 10 aylik 🤣🤣🤣
Lexias serenss ben bindim ama 11. Haftamdı 3 saat sürdü Hollandaya gittim şükür bir sorun olmadı dönüşte de