edaciftcikilic Sabahtan beri adet ağrısı gibi ağrılar var arada bir de sancı giriyor karnım sertleşip ama düzenli bir sancı değil, tecrübeli anneler bu doğum belirtisi mi
ylnydgd edaciftcikilic henüz 34 teyim ama doktor sancılar düzenli olmaya başlarsa aralıklarını sayacaksın demişti. Haftanız çok ileri doğum sancısı olabilir. Sağlıkla gelsin ❤️