20 haftalık hamileyim. 2. Çocuğum ilk oğlumda bu aylarda hep çok yukarıda yada ortalarda hissederdim. Bu bebeğim hiç yukarıya çıkmıyor sürekli sşagıda geçen hafta karın agrısı sertleşme ve sırt agrısı oldu. Acilde mi doktor erken doğum belirtileri dedi fakat çatı muayenesi yaptırmadım tekrarlarsa gelirim dedim. Bikaç gün sürdü. Dün özel hastanede muayene oldum durumu anlattıgımda bi sorun gözükmüyor dedi. Bugün özel bölge bıcak saplanması gibi oldu. Bu durumu yaşayan varmı?