Anneadayiozlem Missgod aynen öyle gerçekten de bir hamilelik geçirmiş olanlar bile bu tür şeyleri biliyorken bazı doktorların salak olduğunu düşünüyorum
Missgod Anneadayiozlem bnde aslında yeni doğum yptım sayılır ama arkasından ikinci bebişin kalbi durunca korkuyorum işte
Missgod Esma006 kadın dopum doktorum dedi ki bu kadar beta değerine göre gebelik çesidini iyi biliyorlardı biz bosuna okumuz dedi 😁
Anneadayiozlem Missgod o tamamen nasip işi gerçekten nasibi dünyada yokmuş bizim elimizden birşey gelmez tabiiki üzüntü hep varolur zaman geçtikçe azalır ama kaybolmaz
fehuvenus Missgod değerin normal benim de adetin 2. Günü 612 4.günü 1367 çıktı. 6. Günde de keseyi gördük. 4 gün sonra direk keseyi görmeye gidebilirsin bence