Btldrcn Kızlar merhaba ovülasyon testini ilk defa kullanacağım adetim çok düzenli 30 günde bir oluyorum adetten itibaren 13.gün mü başlamalıyım bana biraz geç geldi de kullananlar bilgi verebilir mi ??
Gzrilknur Btldrcn merhaba canım. Bende ovulasyon kullanıyorum.30 günde bir adet oluyorum. Normalde geçen ay 17.gün yumurtlama günümdü. Bu ay 13. Gün yumurtlamayı yakaladım. En iyisi mi adet bittikten bi kaç gün sonra başla.
Berna1 Canım bende ovulasyon başlığı açtım . Adet bittikten sonra 5. Gün diyorlar ama ben 4. Gün başladım riske atmamak için
Btldrcn Berna1 test üzerinde 13.gün yazıyor ama bana da geç geldi sanki erken başlamak daha doğru sanırım
Btldrcn Teşekkür ederim cevaplarınız inçin riske atmamak en doğrusu sanırım bir kaç gün sonda başlayacağım bende allahım isteyen herkese o mücizeyi versin 🙏🏻