Kızlar selam 15+4 olduk bugün 🫠 Kontrolden geldim her şey yolunda çok şükür. Doktoruma ev tipi ıpl cihazımı kullanabilir miyim diye sordum. O da kanıtlanan bir zararı olmadığını eğer bi güzellik merkezine gidiyor olsam kullanma diyeceğini ama ev tipi ve kendi cihazım olduğu için kullanamın bir sakıncası olmadığını söyledi. Genitale kullanma 20.haftadan sonra genitale de kullanabilirsin dedi. Yine de biraz çekiniyorum. Var mı hamilelikte kullanan?