Kızlar 10 aralıkta düşük yaptım doktorum 2 haftaya regl olursun dedi ama halâ olmadım düşükten hemen sonra yumurtlama çoğu kişi de oluyor dedi yumurtlama da gördüm belirtilere göre öyle tahmin ediyorum, şimdi de uyku hali baş ağrısı göğüs ucu hassasiyetim başladı ilk gebeligimi de bu belirtiler ile anlamıştım sizce tutmuş mudur, bi yandan gebelik için çok korkuyorum tekrar düşük yaşarım diye bi kaç ay gebelik düşünmüyordum ama şuan bu belirtiler beni umutlandırıyor olmuş mudur diye yaşayan var mı bu durumu test yapmaya korkuyorum yapmak için de daha erken sanırım (30-31 aralık yumurtlama oldu diye tahmin ediyorum)