32+6 haftalığım sordugumda 39. Haftada alıyoruz dedi ikinci sezeryanım olucak 38 de almazlarmı söylesem bebeğin gelişimi zaten tamamlanmış oluyo birde 2 hafta önden gidiyor zaten neden 39 a kadar bekliyorum ki bebeğiminde bekleyecegini sanmıyorum ve hastane uzak ani bir durumda gitmem çok zor devlette 38. Haftada günün ü belirleyip doğuran varmı yada ben kendim söylesem olurmu