Bende dördüncü haftadayım, 8 gün oldu adetim gelmeyi . Kasıklarıma çok şiddetli sancı giriyor hem gece hem gündüz. Bu sefer kesin gelecek diyorum gelmiyor . Doktora gittim kese görmedi ama kan sonucum 719 çıktı . Dış gebelik mi var yoksa kese görünmemesi normal mi anlamadım