barbies Kızlar bugün dr randevum vardı ultrasona göre tam 6 haftalık çıktı. Kalp sesini duyamadım sadece çarpıntı olarak ekrandan gösterdi doktor yanıp sönüyodu. Her şey normal dedi. Haftaya gel dedi var mı aranızda böyle olan
kubra_nal barbies bizde tam 6 haftalığız dün kontrolümüz vardı bebek oluştu dedi haftaya kalp sesini duyalım dedi
buketdeniz19 barbies barbies bana sesi hiç dinletmedi kalbinin atışını gösterdi ilk haftalarda zararlı dedi 3. Aydan sonra dinleriz dedi canım
eslem2121 barbies daha çok erken ben o zaman bebepi bile göremedim yolksac vad dedi o kadar sekiz haftalıkken net duydum cnm stres yapma
bmk2868 barbies devlet hastanesi miydi? Onların cihazları eski olduğu için olabilir ben 7 haftalıkken gitmiştim doktor ben kalp atışını görebiliyorum ama cihaz eski olduğu için sesi pek çıkmıyor korkma hersey yolunda demisti
kubra_nal barbies inşallah bizim biraz kanama alanımız çok fazla görünüyor akşamda nokta kadar bir kanama geldi ama bakalım
barbies bmk2868 devlet hastanesi ama cihazı iyiydi ekrandan kalp atışını gördük ama ses olarak bir hafta sonra dinleriz dedi