bebisbekliyorum Korunmasız ilişkiler 14/16/18/20/23/25/27 aralık kızlar bat 9 ocak yani bugün. Test yaptım negatif hamile olsaydım pozitif görür müydüm bugün tecrübelerinizi yazar mısınız
cutebabymomm bebisbekliyorum erken gebelik testi yapın kasette bendede regle bir iki gün kala net tek çizgiydi
cutebabymomm bebisbekliyorum evet kızımı bekliyorum 💗 kaset testler bana hep negatif çıkıyordu tam regl günü veya gecikmenin birinci günü bebetime ile çift çizgi gördüm
bebisbekliyorum cutebabymomm Allah bağışlasın benimde bir oğlum var 4 yaşında , ikinciyi istiyoruz 3. Ay bu inşallah vardır
elifcnnn Ben erken gebelik testini tam 28 günde yapmıştım silik çıkmıştı biraz daha bekleyip erken gebelik testi yapın bence
honeyandsun Güvenilir mir marka ile erken gebelik testi yapın ben de hamileyken kaset test negatif çıkmıştı ama erken testler pozitifti 🙏🏻
leyla0101 Hatice_ozbay bende de çıktı canım ama bugün hastaneye gitim kese gözükmemedi 5+0 uygulama da ama sancım aşırı derece var oturamiyorum ağrıyor