pinkflowerss Kızlar akşama saçımı boyatıcam randevu aldım 34+4üm doktoruma danıştım tabi ki kuzum boyatabilirsin o kadar da değil gibi bir tepki verdi ama ben yinede sorayım dedim benim gibi boyatan varmı sorun yaşadınızmı?
elifbayraktar07 pinkflowerss ben hamileliğin 7 haftasındayım doktorum boyatmamı önermedi açil değilse ertelene bilir bebeklerimizin sağlığı herşeyden daha önemli
beyzakzlrmk pinkflowerss Benım sacım bakır dipleri geldıkce boyuyorum bır sorun yasamadım açıcı boya yasak dıye bılıyorum
honeyandsun pinkflowerss açıcı yasak boya serbest diye biliyorum. Erken haftalarda değil ama özellikle 22.haftadan sonra yapılmasında hiçbir sakınca yok diye okumuştum
elifoykum Benim de beyazım çok ve düzensiz olduğu için boyamak istiyorum ilk aylar tehlikeli olur diye beklemedeyim nasip olursa 4. Aydan sonra boyayacagim
zeze3663 Bende çok istiyordum Ama doktorum olmaz Asla dedi benim açıcı gerçi belki ondan demiş olabilir de
AuraMomB Bence nasıl bir işlem yapılacağına bağlı Ben 21.haftamda organik boya ile boyadım doktorum da zaten ona onay vermişti. Oksidan vs uzak dur demişti bana ama izin veren doktorlar var yani
Maviice Haftada eşimle evde boyadık bir sorun olmadı 🙏🏻 biraz daha kısa süre tuttum diplere de biraz daha az sürdük normalden havalandırdık olduğum yeri de ama çok üşüdüm😂
rege0119 pinkflowerss geçen hafta boyadım 27. Haftamda. Doktor saç boyası amonyaksız olsun dedi. Açık havada mümkün olduğu kadar solunmayacak . Diplerini çok bekletme dedi işlemi kısa tut. İlk 3 ay hiç önermiyordu