Kan sonuclarınızı bekleyin eğer hem bebekde hem kan sonuclarınız sıkıntısız cıkarsa bence cokda gerekli değil
İki hamilelliğimde yaptırmadım ikiliyi bile yaptırmadım sadece detaylı yaptırmışdım
şimdi denk geldi yaptırayım dedim pişman oldum, ikili sonucum yüksek risk down syndromu cıktı gereksiz yere üzüntü stres yaşadım
Sırf bu yüzden fetal dna verdim ve temiz cıktı
Sizin kararınız tabi