Eslemiqooo 3.5 yasunda oğlum var ve 2. oğluöu 3 ay önce doğurdum test yaptm kimsenin görmediği benim gördüğüm bir silik çizgi var bat 15. 2. cocugunu doğurup üstüne 3-4 aylıkken hamile oldgunu öğrenen varmı nasıl yaparık oluyormu öyle hemen bşlmiyorım ya.