Doğuma 2 ay kaldı doğum konusunda biraz korkuyorum, normal doğuracak potansiyelde biri değilim ama eminde olamıyorum. Genelde ağzımdan hep sezeryan cıkıyor eşimde dün “bari bu konuda kendini biraz zorla normal doğur” dedi. O kadar moralim bozuldu ki ben zaten tüp bebekle gebe kaldım zorluğun âlasını çekmişim söylediği söze bakın