Reglime 3 gün var Bundan 2 gün önce Sabah ilk idrarımda erken gebelik testi yaptım ve bariz bir şekilde pozitif çıktı damlatır damlatmaz bugün içime kurt düştü bir kez daha erken gebelik testi yaptım ama sabah ilk İdrarla yapmadım ve negatif çıktı. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı Kimyasal gebelik midir acaba