rabiames 30+2 hamileyim doğuma az kaldı, meme uçlarım çok acıyor dokununca dahi sızlıyor, süreç boyu hiç geçmedi. Bu şekilde emzirmek çok zor olacak. Sizin memeniz de bu şekilde miydi yoksa bende mi sorun var, nasıl çözeceğim
Miillena rabiames 35.haftadayım benim de çok hassas. Bebek emmeye başlayınca bu kadar hassas olmaz diye umuyorum. Bir de çok kuru arada krem sürüyorum o yüzden.
kubra_nal rabiames ya bir şey soracağım benim de bebeğim 8 aylık yeni hamileyim 6 haftalık ama düşük riskin olduğu için hormon ilaçları ve ocsapar kullanmaya başladım emziremeyi bırakmak istemiyorum çünkü bebeğim memeye çok düşünün onsuz uyuyamaz çocuk doktoru sorun yok dedi ama kendi doktorum bırakman gerek dedi
erikarpuz rabiames hamileyken ayrı bir hassasiyet oluyor tabi doğum yaptıktan sonra 1 ay gümüş kapak kullandım lansinoh sürdüm yara olmasından korktum arada hafif hassasiyet oluyordu 3. ayım sadece emziriyorum çok şükür yara hassasiyet hiç yaşamıyorum göğüs buna alışıyor demek ki
mucizemizibekliyoruzz rabiames önümüzdeki ay lansinoh göğüs ucu kremi sürmeye başlarsınız. Fazla uyarmayın sadece nemlendirip bırakın. Birde son 2 hafta kala gümüş kapak takın düzenli. Bişey olmaz.
rabiames Miillena evet ben de arada krem sürüyorum iyi geliyor, inşallah doğumdan sonra zorlanmayız acı konusunda
rabiames kubra_nal benim ilk gebeliğim bu, o yüzden net bilgim yok istersen farklı bir doktora daha danış gönlün rahat etsin
Masal30 kubra_nal merhaba benimde kızım dokuz aylık bende hamileyim doktorum da bırakma dedi benim kızımda meme emmeden uyumaz nasıl vazgecirecem bende bilmiyorum zor bir süreç ve istemeyerek bı hamilelik benimde :((
-Papatya33 Lansinoh un kremini alıp sürecem bende 30. Haftadan sonra. İlk gebeligimde tecrubeli olanlar uyarmıştı şimdiden başla krem sürmeye doğumdan sonra faydasını görürsün diye dinlememistim çok ağrılı geçmişti. Bunda krem surecem
Masal30 _Ebrukaracan06_ emziriyorm hamile olduğum için kestirmek zorundayım kaynanamdan yardım isteyecem zor bir süreç
Masal30 kubra_nal bizede aynı şekilde sürpriz oldu gerçekten biz istemedik ama bı cana kiyamazdik baş göz üstüne gelsin sağlıkla gelsin
nur_T Kremler doğal yöntemler hepsini denedim en iyi muhafaza eden ve iyileştiren gümüş kapak oldu ilk gebeliğimde mastit olana dek yaralar vardı kanıyordu emzirirken öyle bir durumdayken gümüş kapakla iyileşti ikinci doğumumda direkt gümüş kapakla başladım hiç yara hassasiyet olmadı bir de hassasiyet olunca düz atlet de giyemiyorsunuz acıyor oranın temasını çamaşırdan kesmeniz gerek. Krem bile sürseniz kremi emince geri yapışıyor. Üçüncü gebeliğim ve gümüş kapak aldım yine direkt. Mutlaka öneririm gümüşün iyileştirici özelliği var zaten bir de kapak olduğu için teması kesiyor dediğim gibi