9 dakika arayla karnım ağrıdı. Ama doğum sancısı nasıl bir şey bilmiyorum ki. Benim ağrım regl ağrısı gibi aşağıdaydı. Bugün aşırı huzursuz hissediyorum hareket ederken yürürken aşırı zorlanıyorum sanki diğer günlere kıyasla çok halsizim kafamı kaldırasım yok. Doğum belirtileri böyle oluyor mu çok geriliyorum her şeye😔 sizce niye böyleyim