zzeeyynneep spinal anestezi oldum normalde ilk doğumum yarım saatti burada 1 saat sürdü çok uzun kaldım dikmeleri uzun sürüyor bu süreçte çok üşüdüm. Vip oda tuttum oda güzeldi hemsireler ilgiliydi bebek için ayrı hemsire geliyor emzirmesiyle ilgileniyor verdikleri ağrı kesiciler cok iyi acı çekmeden yürüdüm sadece sezeryan kesiğim büyük onun haricinde ben cok memnun kaldım