elizeymenn Kızlar 24 haftadayım kızım hergün tekme atar hareket ederdi bi kaç gündür nerdeyse bi yada 2 kere anca hareket ediyır bu saat oldu sadece bi kere tekme attı bu durum normalmi acaba baya üzülüyorum bişi olurmu diye
seranne2 elizeymenn gece ve gündüzü ayıramadığı için uyuma saatlerine denk geliyordur sizin gözlemleriniz
1oglanannesi elizeymenn bende 24 +3 um haraketını her gun hıs edıyorum ama saat bası degıl tabıkı bı ara bendede oldu az haraket etmeye basladı sonra duzeldı bende erkek bebek yuzuyo o taraf bu taraf 😂
elizeymenn seranne2 önceden çok aktifti süreç değişiyormu anlamadım çikolata falan yiyorum ondan falan hareket etmiyor hiç
AuraMomB Ay bende de aynı sabahları hareketleri ile uyandırırdı bugün bal kaymak yememe rağmen hareket etmedi merak ettim açıkçası
ssusammn 1oglanannesi ya bişey sorcam bende 24-3 günlük eğilip doğrulurken yada otururken karnım açıyor sizlerde de oluyo mu
mavikelebek54 25+2 2 gündür gündüzleri hareketli akşamları neredeyse hiç etmiyor insan tedirgin oluyor ister istemez
8susu8 Kızlar ben de 23+2 deyim evet hem hareketi artık son zamanlarda hissettiğim gibi hissetmiyorum hem de idrar sıklığım arttı. Yaptıktan sonra bile baskı oluyor . Bana öyle geliyor ki pozisyon değiştirdi.