![](https://imgyukle.com/i/SoCKiN sizce erken gebelik testi yaptım bebek var mı
sedaeyo hemen mi çıktı ikinci çizgi
sedaeyo beni kine benzettim postlarda vsr bak istersen var gibi grldi
sedaeyo benim de öyleydi buğün kan testi verdim bhcg 40 geldi
sedaeyo var gibi görünüyor hangi marka test kan çıktı mı
Bende sabah kan verdim çıkmadı durmadan bakıyorum e nabıza çıktımı diye
Zaten bu testi yaptığımda adetime 10 gün vardı şuan 1 hafta varda
sedaeyo çıktı mı sonucunuz
Belloca hayır ya çıkamdı bi türlü
sedaeyo hastaneden mi verdiniz sağlık ocağı mı
Sağlık ocağında